Inloggningsproblem med IE 11

Vår företags- och medlemsinloggning fungerar inte med Internet Explorer 11. Här är alternativen!
Publicerad:

Vår företags- och medlemsinloggning fungerar inte fullt ut med Internet Explorer 11.  Användarupplevelsen är att man blir utkastad. 

Vi beklagar detta och har sedan det inträffade jobbat med att lösa problemet men det har visat att felet ligger i den version som Microsoft skickade ut och därför är allt vi kan göra vänta på att de skickar ut en rättning.

Under tiden kan vi rekommendera er följande åtgärder för att få full funktionalitet:
- Backa version av Internet Explorer
- Installera en alternativ läsare, tex Chrome, Firefox

Alternativa läsare kan ni hitta här:

http://www.mozilla.org/sv-SE/firefox/new/

https://www.google.com/intl/sv/chrome/browser/?hl=sv&brand=CHMA&utm_campaign=sv&utm_source=sv-ha-emea-sv-bk&utm_medium=ha

Med vänlig hälsning

Byggnads IT-Support

Uppdaterad: