Inloggningsproblem

Det har visat sig att vår företags- och medlemsinloggning inte fungerar tillsammans med Internet Explorer 11, med det finns alternativ! Andra problem ska nu vara lösta
Publicerad:

Det har varit problem med att visa Webbformulär och lämna uppgifter bakom vår företags- och medlemsinloggning, det problemet ska nu vara löst, däremot så fungerar inte Internet Explorer (11)  med all funktionalitet i samband  med inloggning.

Vi beklagar detta och har sedan det inträffade jobbat med att lösa problemet. Nu visar det sig att felet ligger i den version som Microsoft skickade ut och därför är allt vi kan göra vänta på att de skickar ut en rättning.

Under tiden kan vi rekommendera er följande åtgärder för att få full funktionalitet:
- Backa version av Internet Explorer
- Installera en alternativ läsare, tex Chrome, Firefox


Alternativa läsare kan ni hitta här:

http://www.mozilla.org/sv-SE/firefox/new/

https://www.google.com/intl/sv/chrome/browser/?hl=sv&brand=CHMA&utm_campaign=sv&utm_source=sv-ha-emea-sv-bk&utm_medium=ha

Med vänlig hälsning

Byggnads IT-Support

Uppdaterad: